EARLYBIRD-RABATT

Just nu får du 15% rabatt på starter i april

Vill du också få bättre hälsa? Då har du kommit rätt!

Du får rolig träning, god mat och känna dig stark och full av energi.
Helt enkelt bättre vanor och ett mer hälsosamt liv!

Kostprogram

Efter stor efterfrågan är vårt kostprogam äntligen här! Kostprogrammet passar utmärkt för dig som vill bli från sötsug och sockerberoende, känna mer energi, sova bättre och bli piggare!

Oavsett om du redan har träningen på plats och behöver hjälp med kosten för att prestera och må bättre eller om du inte vill eller kan träna för tillfället, är det ett perfekt program att köra för att skapa en förändring inifrån på 10-veckor.💙

Missa inte nästa start den 8 april 📅 Anmäl dig redan idag! 

Earlybird-rabatten gäller inte på kostprogrammet.

Individuellt upplägg

Vill du ha ett skräddarsytt tränings- och kostupplägg som anpassas till dina mål, önskemål och förutsättningar? Då är vår individuella coaching av Karin något för dig! Det passar såväl träningsvana som helt ovana.

Earlybird-rabatten gäller inte på PT-upplägget.

Augustistarten 28 augusti
Augustistarten 28 augusti

Är du redo för en förändring?

Kom i form på bara 10 veckor.

Vilket program ska du välja?

Steg 1 - Livsstilsförändring

I alla tre programmen får du rolig och effektiv träning som börjar på en lättare nivå så att alla kan vara med. Efter hand ökar vi insatsen och bryter gamla vanor och skapar nya. Med god mat, proffsig coachning och peppande mentorer kommer du att känna dig stark, glädje till träning och full av energi.

THE STARTER
Med skonsammare träning utan hopp och löpning. Välj med eller utan rep. Power walk.

THE CHANGER
Träning som skapar puls och styrka med rep, hopp och löpning.

THE STRONGER
Vårt nya program där vi tränar styrka och puls med kettlebell.

Steg 2 - Fortsättningsprogram

Kost- och träningsplan, som anpassas till dina mål. Dagliga, mage, 2-3 träningspass per vecka. Fortsätt bli starkare och få balans i vardagen.

THE BALANCER
Fokus på balans i livet och du får lära dig mer om kosten och recept. Du tränar med rep, gummiband och power walks (eller löpning).

THE AMPLIFIER
Fokus på att bygga styrka med vikter, rep och lite löpning. Kosten anpassas efter träningen.

THE CARDIO
Bli en starkare och snabbare löpare med hjälp av intervaller, backe, distanser och löpstyrka. Förutom löpning ingår träning med rep och gummiband. Kosten anpassas efter träningen.

Steg 3 - Kombinera styrka, puls och balans

Detta är programmet där du får välja fritt bland de olika träningsformerna och kostplanen anpassas efter dina mål.

THE COMBO
Välj mellan 4-5 olika träningspass, HIITs, varje vecka: rep, gummiband, kropp, vikter, uthållighet genom löpning och cykling. Du kombinerar som du vill.

Bild på bodilyappen
Träna var och när du vill!

Appen är navet för din resa!

När du köper ett av våra program får du tillgång till vår app där du hittar alla träningsprogram vecka för vecka, recept, ditt digitala community, coachning, inspiration och mycket annat. Appen finns tillgänglig för iPhone, Android och som webbversion.

 

En hållbar livsstil
Du kan lyckas!

Vi vet att alla kan lyckas. Även du! Vi vet också att man ofta behöver stöd och pepp. Och individuell anpassning. Plus att kosten i kombination med träningen faktisk kan åstadkomma underverk.

Vill du också må bättre, äta nyttigare och orka mer? Bodily är ett kost- och träningscommunity som ger resultat. Kanske vill du bli av med ett par kilon, sova bättre eller helt enkelt förändra ditt sätt att leva. 

Vi hjälper dig!

Så här funkar Bodilyresan

Träning som ger effekt

Vi ger dig rolig och varierande träning, som du får gjord. Du tränar 5-10 min/dag sex av veckans dagar och 15-30 min två dagar. I appen hittar du dina dagliga övningar, magövningar och veckans utmaningar, alla med tydliga och enkla instruktionsfilmer.

Du får genomtänkta träningsprogram med enkel, effektiv och rolig träning. Programmen innehåller dagliga övningar. Du kör mage varannan dag och har två HIIT-pass per vecka. 

Veckans träning

  • 3 dagliga övningar (5-10 min)
  • 5 magövningar varannan dag (10-15 min)
  • 2 träningspass (15-30 min)

.

”Gör ditt bästa med de förutsättningar du har i dag. I morgon är en ny dag med nya förutsättningar”.

Karin Franzén Bohman, Head Coach

Kost som får dig att må bra

I appen hittar du läckra recept på god och nyttig mat. Kosten, som är en lågkolhydratskost, ger dig bra energi, som räcker hela dagen. Instruktionerna är lätta att följa. Recepten är enkla att laga. Efter programmets slut får du råd kring hur du gör principerna till en hållbar livsstil – med guldkant!

Du får en kostplan och recept till goda och lättlagade måltider. Du äter sex gånger om dagen varav två är måltider och fyra är mellanmål. Du undviker helt socker, vetemjöl och rött kött.

Så här äter vi dagligen

  • 2 måltider
  • 4 mellanmål
  • Mycket vatten

Vad äter vi?

  • Fiberrika kolhydrater
  • Protein
  • Fett

Vad äter eller dricker vi inte under The Starter, The Changer och The Stronger?

  • Vetemjöl
  • Tillsatt socker
  • Nöt-, lamm- eller fläskkött
  • Alkohol
  • Sötade drycker
Kost som ger resultat
Mat som ger resultat
Ät 2 måltider och 4 mellanmål varje dag

Coacher som vägleder dig

Karin Franzén Bohman, som har över 30 års erfarenhet av att coacha och ge råd inom kost och hälsa, grundade Bodily 2020 och skapar alla programmet. Bodilys dryga 40 coacher och mentorer har fått utbildning och är erfarna. De förstår precis vad du går igenom, eftersom de själva har gått flera av Bodilys program. De coachar, peppar och stöttar dig genom hela programmet och ger dig råd och tips.

Varje program har ett Coachteam med coacher och mentorer har fokus på att ge dig de stöd du behöver. Dessutom stöttar alla andra i Team Bodily dig för att du ska nå dina mål.

Läs mer om coacherna eller läs mer om Karin.

Glad person tar en selfie
Community som ger dig pepp

När du går med i något av våra program blir du direkt en del i vår digitala community. Där delar vi erfarenheter, peppar och stöttar varandra. Filma dina HIIT-pass och dela i communityt så får du coachning och stöttning av Team Bodily.

Jane Haglund tränar med Bodilys kost-och träningsprogram
Coachning & pepp

Vi gör detta tillsammans och vi vill att du ska nå dina mål. När du filmar dina träningspass, som vi kallar HIIT-pass eller utmaningar, hjälper ditt coachteam dig med instruktioner och coachning. Du har alltid möjlighet att ställa frågor när du behöver hjälp.

I communityt träffar du även de andra deltagarna i din grupp. Vi vet att det kan vara svårt med motivationen ibland men med all stöttning och coachning hjälps vi åt. Vi vet att du klarar det!

Vad kunder säger om oss

Catarina Nilsson, 36

"Jag har älskat denna resa. Jag har kämpat på efter mina förutsättningar, lärt mig massor (!!) vad gäller matintag. På dagen är jag pigg och sover gott på natten, och går inte längre gäspande genom livet."

Jane Haglund, 41

"Redan efter fyra veckor märktes det jättestor skillnad på kroppen. Men den största skillnaden var nästan den mentala – jag kände mig så mycket piggare och sov bättre."

Läs artikel i Amelia om Jane

Marcus Karlsson, 44

"Känslan när man passerar mållinjen efter tio veckor är både skön och lite tom.

Så sjukt stolt över resultatet och ruskigt imponerad över allas kämpaglöd dessa tio veckor. Det har stundtals varit riktigt utmanande men sett i backspegeln så har det varit värt insatsen."

.

Se resultatbilder
Två personer gör highfive och A21 logga ligger på bild
Stolt sponsor av A21

Människohandel är utnyttjandet av barn, kvinnor och män för deras kroppar och arbete. Det är vår tids slaveri. För att motverka det inledde Bodily i mars 2022 ett samarbete med organisationen A21 som arbetar just för att avskaffa slaveri. 

Tillsammans har vi bidragit till hjälporganisationen A21s arbete för utsatta flyktingar i och från Ukraina. Det är ett litet, men ack så välbehövligt bidrag i dessa oroliga tider.

Tillsammans kan vi få Sverige att må bättre!
Generation Pep

Vi ställer oss bakom Generation Peps vision – att alla barn och unga ska ha möjligheten och viljan att leva ett aktivt och hälsosamt liv.

Vi vill att Sverige ska må bättre och bidrar genom att skapa goda förutsättningar för att hela familjen ska äta bättre och röra sig mer. Tillsammans skapar vi en folkrörelse för barn och ungas hälsa. 

Epassi logga
Godkänt för friskvård

Du kan använda ditt friskvårdsbidrag för att köra Bodily programs, via ePassi eller skicka kvittot direkt till din arbetsgivare.